2009/11/24

Champions League picks

The big game of the round this one, both in terms of teams appeal, but also in terms of qualification drama ~Inter Milano vs Barcelona FC.
Team mainly on edge here is mighty Barcelona, that managed to pull themselves in a tough spot after losing at home to Rubin Kazan and then failing to win in Russia, despite losing some unspeakable opportunities.
Tonight, they will host Inter, a team they failed to demolish in Meazza despite a super game from them. Now things have changed and Barcelona is having some problems, mainly cause of absences and some virus infected players that will miss this. Most importantly, Messi is doubtful and not expected to start in the game. Since last game of them is against Dinamo is frozen December Kiev, one thing is certain for them: winning is absolute necessity.
Inter are no pushovers of course, they will pursuit a win here and try to take advantage of Barca’s absences, but in this motivation I would never expect Barca to win. They have quite a deep squad and if you ask me, game has huge chance to end between a draw and a home win by one goal, a marginal one.
Our pick for the day isBarcelona to win at HT @ 2,40 at Intertops.

Combo of the day ~ the winning ticket ~

Debreceni VSC v Liverpool FC Nov 24, 2009 14:45 Liverpool FC 1.25
Glasgow Rangers v VfB Stuttgart Nov 24, 2009 14:45 Game Total OVER 2½ 1.95
FC Barcelona v Inter Milan Nov 24, 2009 14:45 Barcelona HT 2.40
Arsenal FC v Standard Liege Nov 24, 2009 14:45 Arsenal FC 1.25
FC Unirea Urziceni v FC Sevilla Nov 24, 2009 14:45 FC Unirea Urziceni or draw

Combined odds @10,21 at Intertops

2 comments:

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Masaj erotic Baia Mare said...

Imi plac postarile de pe blogul tau, ar trebui sa scrii mai des. :)